WinVask Støtter ZEN Cart

Annonser vedr. winvask faktura

Moderatorer: Nostsoft, Rune Havnerås, clarion, Moderatorer

WinVask Støtter ZEN Cart

Innlegg clarion » 25 Jan 2010, 03:01

Hei,

WinVask v8.4.74 støtter nå ZenCart Web-butikk.

DEMOFILM HER... demofilm som EXE
Merk: Dersom filmen ikke vises start lenken i Windows Internett Utforsker

ZenCart modulen er lisensiert og koster kun kr 699,- eksl mva. (Engangsavgift)

Kontakt tor alfakrøll WinVask.no om det er av interesse.

Litt om ZenCart Modulen, se skisse under:
Bilde

WinVask tar også rede på attributter på varer ut til faktura:
Bilde

Hvordan hente ordrer (kunder, varer) ned fra ZENCart. vildet under viser dette:
Bilde

WinVask henter ned produktkatalogen etterhvert som ordrene leses ned, men man kan også hente varer (og lagerverdi) direkte fra ZENCart med 1 knapp:

Merk:
1. Lagerverdi kan skrives tilbake til WinVask etter endt salg på ZENCart, ZenCart han holde lagerverdier (og WinVask får da lagerverdiene fra ZEN)
2. Benytte WinVask lager vil restordrer kunne genereres på kunde ved kjøp av mer en på lager (Og bestillingsmodulen kan automatisk bestille mer m./ Motakskontroll)

Bilde

Installasjonen mot ZEN består i å sette opp ODBC tilkoblingen med riktig IP, brukerid, passord og database, se mitt eksempel under:
Bilde

i WinVask som enbruker / Enfirma:
Bilde

Ved bruk av flere klienter må "nøkkler" registreres pr klient:
Bilde

Merk: Med klientvelgeren kan du ha inne 2 web-butikker og du hver klient kan være forskjellig. (F.eks KLient 1 = OSCommerce, Klient 2 = ZenCart)

mvh
Tor-Bjarne
clarion
Site Admin

Re: WinVask Støtter ZEN Cart

Innlegg wackamole » 25 Jan 2010, 19:33

Hmm, ser jo veldig anvendelig med odbc støtte, kanskje det blir lettere og implementere annen webshopper, slik som VirtueMart? :)
Det jeg lurer litt er om vi brukere kan selv legge til slik støtte? I forhold til og koble til en database og hente ut data til sine respektive plasser?

også en ting til, heter ikke Winedi nå Consignor? - og har Winvask støtte for consignor?

- Fredrik
wackamole

Innlegg satheesh » 25 Jan 2010, 20:04

Hei!
Vi bruker PLUSS v8.4.50 - hvor kan jeg få lastet ned nyeste versjon v8.4.74? Er det andre nyttige funksjoner, bug fikser, etc. i den nyere versjonen?

Takk på fohånd!
satheesh

Innlegg clarion » 25 Jan 2010, 20:15

Hei,

Dessverre så husker jeg ikke navnet på brukeren, men for etpar-tre år siden var det en som synkroniserte kassaløsningen (WinVask) med web-butikken sin med en løsning han hadde skrevet selv (tror det var i PHP).

For å skrive direkte til WinVask databasen fra andre språk må man kjøpe produktet WinVask - ODBC.

Versjon 8.4.74 er for øyeblikket kun tilgjengelig for de med serviceavtale :) 8.4.50 er siste offisielle versjon av WinVask.

Det er en god del nyheter i 8.4.74 - Blant annet ny OSCommerce +ZEN Cart + Proteria samt en god del endringer på registreringen (forhåpentligvis av det bedre) samt en masse bugs som er plukket bort.

mvh
Tor-Bjarne
clarion
Site Admin

Innlegg Havheksa » 26 Jan 2010, 20:33

Akkurat ja. Så vi som nå gjerne skulle ha forsøkt dette for å se om det er brukelig for oss, vi er nødt til å kjøpe en serviceavtale, for deretter å kjøpe zen-cart modulen? Da er det i hvert fall helt sikkert at jeg ikke blir en testbruker.

Jeg setter meg pent opp på gjerdet mitt igjen og venter til dette er ferdig testa ut ;) Lykke til ;)
Havheksa

Innlegg clarion » 27 Jan 2010, 01:09

Hei,

Mulig jeg har ordlagt meg feil en plass. - Men hey det er WinVask du snakker med, her er det ingen krav :)

1. Nei du må ikke kjøpe serviceavtale men du mottar allikevel v8.4.74 (minimum) ved kjøp av ZEN Cart modulen. Du "" få v8.4.7x fordi vi har gjort noen endringer i WinVask for å få ZEN til å spille "Reint".

2. I tillegg til en drøss av andre greier får du får alltid de siste versjoner av WinVask når du har en serviceavtale (V8.4.75, v8.4.76, v8.4.7n osv). men det er igjen ikke et krav for å kjøpe ZEN Cart modulen.
(PS: Jeg har kunder med versjon 7.2.x (og klarer seg med den) som allikevel har serviceavtale - den dekker jo også telefonsupport, OnlineHjelp (Rapportendringer, vise kunden hvordan, hjelpe med flytting installasjon etc) m.m. for ~99 kroner pr mnd ikke en helt ublu pris det :) )

3. Dersom man kontakter meg kan man få teste ZEN Cart gratis 1 til 2 måneder "No Strings attached" men man kan ikke installere over gammel WinVask (Den du fakturerer med i dag) i testperioden da WinVask Stopper etter demoperiode, og man må gå ned til v8.4.50 som er siste offesielle plussversjon (Eller hva man har kjøpt, ved kjøp får man uansett siste versjon.)

Men vi lever imidlertid av WinVask og sitter ikke å "snekrer på gutterommet for fun" (Dessverre).
Jeg kunne godt tenke meg å gi bort pluss,zen,osc men da må noen ha en jobb til oss ;) (eh. gjerne en godt betalt en inkl "benefits" + reiser til fjerne eksotiske steder)

Eller annen plass må da inntektene genereres, det som holder liv i WinVask (les oss) er Nysalg + Serviceavtaler og siden vi utvikler nye funksjoner som vi "tror" folk vil ha tar vi inntjeningen på disse tingene på langen, men det er eksisterende kunders penger (De som har kjøpt i år + kunder med serviceavtale) som har betalt for Zen Cart modulen. Og de inntektene fra salg av denne modulen betaler kanskje for neste Visma Overføring, WinVask - WEB, inntekter som igjen betaler for Ferdigstillelse av WinVask MySQL og slik holder vi på :).

Uansett "tror" jeg lignende løsninger ligger litt over oss i pris? - eller tar jeg feil?

Jeg tror den beste servicen vi kan gi Dere kunder er at vi er her i morgen også.

mvh
Tor-Bjarne
clarion
Site Admin

Innlegg clarion » 27 Jan 2010, 01:16

PS: Glemte å fortelle at ny versjon av OSCommerce også er lisensiert (699,- eksl mva her også).

OSCommerce var gratis frem til v8.4.74 (Den gamle gratisutgaven ligger imidlertid med for de som klarte seg med denne), vi opplever en økende grad av personer som gjerne vil sette denne opp men mangler kunnskap. Og som alltid vi hjelper men det koster noen kroner ;)

mvh
Tor-Bjarne
clarion
Site Admin

Innlegg clarion » 27 Jan 2010, 01:22

wackamole skrev:også en ting til, heter ikke Winedi nå Consignor? - og har Winvask støtte for consignor?

- Fredrik

Dersom gutta på Edi-Soft ikke støtter "legacy" (les WinEDI) format på Consignor har de skutt seg selv i foten eller? ;)

Husk det er kun adresse + noen ekstrafelt som overføres til WINEDI og jeg vedder 100 kroner på at de fremdeles støtter WinEDI formatet i lang tid fremover.

Det man imidlertid skal huske på er at EDI-Soft tar 1500 til 1700 kroner (jeg har hørt begge deler) for importmodulen (edi støtte er Inkludert i wv-pluss), det være seg til WinVask eller Mamut.
For den summen får man jo WinVask pluss + Avtaleboken + ZEN og enda har du penger til is :)

mvh
Tor-Bjarne
clarion
Site Admin

Gå til Annonseringer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest